تلفن گویا

1501 - 32360009

خانه»اخبار»اخبار مراکز و مؤسسات»مسابقه «عید تا عید» از سوی مؤسسه هفت آسمان برگزار می‌شود

مسابقه «عید تا عید» از سوی مؤسسه هفت آسمان برگزار می‌شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مسابقه «عید تا عید» به مناسبت عید مبعث در قالب ارسال آثار از بهترین خاطره شرکت‌کنندگان در طرح صفای دل برگزار می‌شود.

 مسابقه «عید تا عید» به مناسبت عید مبعث در قالب ارسال متن یا فیلم یا صوت از بهترین خاطره شرکت‌کنندگان در طرح صفای دل از سوی مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت هفت آسمان برگزار می‌شود.

همراهان طرح صفای دل به منظور شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را به شناسه admen۷asseman در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند. آخرین مهلت ارسال آثار به این مسابقه تا شب نیمه شعبان، ۱۶ اسفند‌ماه اعلام شده است.

مؤسسه هفت آسمان برنامه‌های آموزشی قرآن را به صورت غیر‌ حضوری ارائه می‌دهد. اجرای طرح قرآنی صفای دل از سال ۱۳۹۱ آغاز شده و به‌صورت غیر حضوری در سه بخش شامل دوره مطالعاتی ترجمه قرآن، دوره مطالعاتی گزیده تفسیر نمونه و دوره شنیداری تفسیر تسنیم برای علاقه‌مندان برپا می‌شود.

این طرح با مجوز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دوستداران قرآن از شهرها و ملیت‌های مختلف به صورت غیر حضوری و رایگان ویژه افراد ۷ تا ۵۰ سال اجرا می‌شود. متقاضیان پس از ثبت‌نام و عضویت در برنامه، با اختصاص زمان حداکثر نیم ساعت در روز، در جرگە اعضای قرآنی این طرح رایگان و غیر حضوری قرار می‌گیرد.

این طرح با چندین برنامه مطالعاتی یا شنیداری به منظور انس و بهره‌مندی عموم مردم از کتاب الهی و استفاده مؤثر از تفاسیر نوربخش آیات قرآن در زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی، توسط مؤسسه طراحی و اجرا می‌شود.

یادآور می‌شود، این مؤسسه به نشانی اصفهان، خیابان پروین، خیابان معراج، خیابان فجر ۳، کوی بوستان ۳ واقع شده است.

خواندن 366 دفعه

نظر دادن

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.